I lindur ne vitin 1881 ne portin spanjoll te Malaga-s, Picasso u zhyt ne nje kulture mesdhetare e cila njeheresh e nderonte, e luftonte dhe e vriste demin. Corrida (ndeshja me dema) ishte nje pjese integrale e jetes se tij dhe ato paten nje efekt afatgjate tek ai.
Matadoret, pikadoret, kuajt dhe demat jane subjekte te perseritura ne veprat e tij, por tek to ka dicka me shume sesa kjo, sepse Picasso identifikohej me Minotaurin.
Si deminjeri mitik, ai ishte nje bishe e madhe qe nuk mund te zbutej dhe magnetizmi kafsheror i te cilit i terhiqte grate ne tufa. Ai i conte ato tek labirnti i tij ku ai kenaqej me to – por a mund ta gjente ai serish rrugen per te dale jashte?
“Minotauri i mban grate e tij me bujari, por ai mbreteron me tmerr dhe ato kenaqen kur shikojne qe ate e vrasin,” ka thene Picasso (cituar tek Jeta me Picasso-n, 1964, nga Francoise Gilot dhe Carlton Lake).
Ne vitin 1949, fotografi Gjon Mili e takoi fillimisht Picasso-n ne Vallauris, ne jug te Frances dhe beri nje seri portretesh te artistit me maske minotauri ne plazh. Picasso bente pjese te prera nga letra, me pas i transferonte modelet ne flete metali te cilat ai i paloste ne forme kafshesh me personalitete te gjalla, duke i kthyer materialet e tij te holla ne vepra arti cuditerisht substanciale.
Mili e rivizitoi serish Picasso-n gjate viteve, cdo here duke takuar nje ane tjeter te tjetrit, duke dokumentar nderkohe veprat e artit qe vershonin nga perroi i pafundme i imagjinates se palodhur te Picasso-s.
Përzgjodhi dhe përktheu Enkeleda Suti.